21 Nisan 2015 Salı

Merhabalar herkese



             4. Haftamıza geldik diyette, çok çabuk geçti, çok kolay geçti çoğunlukla.  3. Haftanın sonunda 800 gr. verebilmişim. Aldığım onca kiloları mucizevi bir şekilde vermeyi umduğumdan bana az geldi tabii.  Gayet normal imiş halbuki.  Akla mantığa sığan gayet bilimsel açıklamalar duyuyorum kilo verme üzerine ama anlamamakta azcık diretiyor gibiyim :) Bu arada çevremdekiler bendeki değişimi farketmeye başladılar yavaş yavaş.  Nasıl güzel bir duygu zayıflamışsın denilmesi insana :)

Gelelim bu haftaki listeye,

            Geçen haftaki kahvaltıma çok benzeyen ama çok lezzetli bir nüansı olan bir kahvaltım var bu hafta.  Yine klasik kahvaltım var üstüne bir de sarelle var ama!!! Sarelle ama şekersiz sarelle :) Geceleri erkenden yatıyorum da sabah olsun bir an önce kahvaltı edeyim diye :) Aşağı yukarı bir yemek kaşığı kadar yiyebiliyorum kahvaltıda iyi ayarlanınca ekmeğime güzelce sürebiliyorum. Valla güne keyifle başlıyorum yahu :)) Yanında da yeşil çayım var, tabii bitki çayı, beyaz çay ya da bildiğimiz siyah çay da içebiliyorum ama ben alıştım yeşil çaya elim ona gidiyor sabahları. 



             Ara öğünümde kahve aşkımdan yine nescafe var sütlü.  Yanında taze veya kuru meyve ile içiyorum mis kahvemi. 
            Öğlen ise yine pratik bir öğün talep ettim Ayça Hanım'dan o da sağolsun kırmadı beni.  2 şekilde hazırlayabileceğim tam buğday lavaştan bir dürüm yazdı listeme.  Daha önce bahsettiğim tavuk köfte ile yahut hindi jambon, krem peynir ve kaşar peynir ile yapabiliyorum dürümü fotoğraflara ne kadar yansıtabiliyorum bilmiyorum ama ne yazdılarsa bu zamana kadar baya lezzetli oldular hep.  Yanında da mis gibi ayranımı içiyorum. 



           Öğlen 3 öğünüm artık klasikleşti :)) Hem sabah hem öğleden sonra tatlı yiyerek zayıflıyor olmam sanıyorum ki internette dolaşan "mucize diyet" adı altında tek tip beslenen ya da aç kalan insanların sinirini bozacaktır muhtelemen.  Ben olsam bozulurdum en azından :) Şekersiz tadelle ve Türk kahvesi artık benim için ayrılmaz ikili oldular <3  


          Bir sonraki ara öğünüm ise yine ayran ve gran pavesi.  Bu krakerleri kime tavsiye ettiysem bayıldı.  Hem lezzetli hem hafif oluşuyla gönülleri fethetti vallahi :p



          Geldik akşama,
Şimdi yazarken farkettim bu hafta amma çok şey talep etmişim.  Yine benim talebim üzerine çorba yazdı Ayça Hanım akşam yemeğine.  Sizi bilmem de ben çorbayı çok seviyorum ve arıyorum.  Öyle başlangıç olarak falan da değil ana yemek yerine de içtiğim çok olmuştur yanına bi' şey aramam pek.  1 porsiyon kremasız çorba içiyorum. Yanına da bol peynirli yeşil salatam var.  Hafif mi hafif bir akşam yemeği oluyor. İçim hem ısınıyor hem ferahlıyor. Mis gibi. 



          İşte bu hafta da böyle.  Sizlerin de bilgi almak istediğiniz veya merak ettiğiniz konular varsa yorum olarak bırakırsanız o konulara dair post yazabilirim. 

Görüşmek üzere,

Sevgiler

3 yorum:

  1. Kac kilo ile basladiniz hedefiniz kac kilo olmak? Bu diyet surecinde egzersiz yapiyormusunuz evet ise ne zaman neleri yapiyorsunuz. Bunlar benim acimdan merak konularidir ����������

    YanıtlaSil
  2. merhaba, yürüyüş ya da herhangi bir spor yapıyor musun?

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    yeni egzersiz postumda sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil