6 Nisan 2015 Pazartesi

Doya Doya Zayıflamak, Nasıl mı?

Merhabalar,

İkinci haftamın kısa bir özetiyle karşınızdayım, aslında çay&kahve meselesini anlatacaktım ama geciktirmeden bu haftayla ilgili güncellemeyi yapayım dedim. Hazır pazartesi resmi diyete başlama günüyken (:p) listelerden gitmek daha mantıklı geldi. 

Bu hafta Elvan Odabaşı Kanar ile görüştük.  Hep kendimi tekrarlıyorum gibi oluyor ama yine söyleyeceğim ben bu insanların pozitif enerjilerine, samimiyetlerine, neşelerine doyamıyorum yahu.  Sevimlilik abidesi bir insan kendisi.  Kahkahalar ata ata bir liste yazdı bana :)

Kahvaltı ile başlayayım;
Geçen hafta 1 olan yumurtam 2'ye çıktı bu hafta ve booooool sebzeli bir omlete dönüştü. Tabii bu noktada tekrar hatırlatmakta fayda var, bu miktarlar benim metabolizmama göre ayarlandı, aman dikkat edelim hanımlar, beyler! Bu proje sadece beni sağlıklı rakamlara düşürmek  amacında değil malum, benim üzerimden takip eden herkesi bilinçlendirmek ve örnek teşkil edebilmeyi de amaçlamakta.  O yüzden ben bol bol tekrar edeceğim bu uyarıyı, hepimiz kilo vermek istiyoruz ama doğru yoldan yapmayıp faydadan çok zarar görmeyelim. 


Kahvaltıdan sonraki ilk ara öğünüm meyve ve yoğurt.  Yağ yakımı özelliği olan kivi, ananas, mevsimi gelmişken çilek ve diyetisyenlerin vazgeçilmezi elma ile karıştır yakıştır usulü yiyorum her gün.  Hatta güneşi göreceğimi umduğum günler için çakma dondurma yaptım,  yaptım dediğimde dondurma kalıplarına normalde yediğim halini atıp dondurdum :) Aman neyim eksik ben de yerim dondurma :)



Öğle yemeğim çok tanıdık ve çoook lezzetli: kıymalı makarna! Vallahi makarna billahi makarna! :) Tabii artık beyaz değil tam buğday yiyorum, bana mı öyle geliyor psikolojik mi bilmiyorum da çılgıncasına doyuyorum ve baya uzun tok tutuyor. Makarna önceden de tok tutardı ama tabak tabak yağlı, kremalı soslarla yerdim de öyle tok hissederdim.  Gerçi sonra mideme taş gibi otururdu.  Şimdi hafif mi hafif, baya lezzetli ve anam babam usulü olduğu için damağıma da tanıdık.


Öğle yemeğimden sonraki ilk ara öğünüm tadelle ve Türk kahvesi.  Şimdi bu diyet seve seve yapılmasın mı? :) Tadellenin şekersiz hali varmış ve 87 kaloricikmiş, pişmanlık hissetmeden kahvemizin yanında keyifle yiyebilirmişiz. Sizleri bilmem de çikolata benim için vazgeçilmez seviyorum yahu hatta ilk başladığımızda nelersiz yapamazsın listesinin bir numarasıydı çikolata :)) Çikolata ye üstüne zayıfla, mis misss!


Sonraki ara öğünümde yine suçluluk hissetmeden yenilen bir çeşit kraker ve ayran içiyorum.  Bu ara öğün akşam yemeğinden önceki son öğünüm ve beni öyle tok tutyor ki akşam yemeğine saldırmıyorum. Saldırmayı bırak yemek aklıma gelmiyor, telefondaki alarmlar hatırlatıyor öyle yemek hazırlamaya başlıyorum. 

Akşam yemeğinde bu hafta salata yanında beyaz et veya vakit bulamadığım zamanlar için salataya karıştırıp hemencecik yiyeyim diye beyaz peynir var.  Nasıl rahat uyuyorum geceleri, midem hiç yorulmamış ama yine deli gibi doymuş halde. 


Son ara öğünüm de yoğurt var yine. Canım yoğurt ya ne güzel şeysin <3

Bütün bunların haricinde günlük içmem gereken su 3 litreye çıktı. Yeni yeni düzenli su içme alışkanlığı edinen ben için baya zorlayıcı oluyor ara sıra ama suyun faydaları malum, bunu önerenler de malum vardır bir hikmeti deyip şişe şişe sularla geziyorum her yerde :) Bir de 3 bardak yeşil çayım var yine günlük, onda sorun yok limonla tadını güzelleştirip içi içiveriyorum :)

Bu hafta da işte böyle, henüz sonucunu bilemiyorum.  Perşembe günü göreceğiz.  Umarım güzel sonuçlar göreceğim. 

Tekrar görüşene kadar hoşçakalın efenim,


Doya doya zayıflayan fit kız :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder