6 Mayıs 2015 Çarşamba

5. Hafta Postu :)

Herkese tekrar merhabalar,

Son postumun üstünden biraz vakit geçti, düzenim biraz sarsıldı ama aksilikleri ve yoğunluğumu suçlayacağım izninizle L Telefonumu düşürdüm ve servise göndermek zorunda kaldım, çektiğim fotoğraflar ve yazılar da bilgisayara aktarmaya fırsat olmadan telefonla gitti ne yazık ki L Bu sebepten gecikti yeni postlar özür diliyorumL

Bu posttaki listem her zaman olduğu gibi yine benim isteklerim ve ihtiyaçlarım doğrultusunda şekillendi.  Geçen hafta bağırsaklarımla ilgili sıkıntılar yaşıyordum o yüzden Tuğçe hanım bana yoğurtla karıştırıp yemem için probiyotik tavsiye etti.  Adı NBL Gold olan bu probiyotik yoğurda böyle portakallı, limonumsu bir tat veriyor ve işe de yarıyor tabii J Diyetin başlarında böyle bir sıkıntım hiç olmamıştı ama zaman geçtikçe bağırsak hareketlerimde biraz yavaşlama oldu sanıyorum ki normal bir şey.  Eğer sizlerin arasında da böyle sıkıntılar yaşanınız var ise, bu ürünü Fitiz Diet Market’te bulabilirsiniz.  Tabii bir bilene danışmayı unutmadan J

Kahvaltım bu hafta yine klasik, doyurucu üstüne bir de sarelleli kahvaltım idiJ Kahvaltıyı uzatıp keyifli keyifli yapmayı sevenlere birebir bu kahvaltı J

Ara öğünümde yukarıda bahsettiğim probiyotikli yoğurt ve yanına da gün kurusu kayısı vardı. Probiyotikli yoğurdu yine benzer etkiye sahip hem de çok lezzetli kayısı ile desteklemiş olduk. 




Öğle yemeğim yine bir önyargının yıkılışı, yine çok efsane! J
1 Ankara Simidi ile krem peynir ve yanında yeşil çay!


Fotoğrafta gördüğünüz Ankara simidi değil benim geç kalıp bulamadığım onun yerine aldığım tahıllı simit.  Sanıyorum ki kabul edilebilir bir alternatif oldu J Dünyanın en kolay ve en lezzetli öğünü ödülünü kaptı benden vallahi simitli öğünJ


Saat 3’teki ara öğünüm sütlü nescafe idi.  Fotoğrafa bakmayın neredeyse her gün havaların güzelliğini fırsat bilip Starbucksta yaptım bu öğünü ben.  Yağsız süt ile şekersiz aldığım Latte bu öğünü tam olarak karşıladı. 


Saat 5 öğünümde ise Yağsız süt ve Fitiz’in mis mutfağından çıkan kakaolu muffinleri vardı.  Yine telefonun azizliğine uğradığımdan göremiyorsunuz ama instagramda takip ediyorsanız orada bulabilirsiniz J Yoğun kakao tadını sevenler bu muffini de baya seversiniz diye düşünüyorum.  Meyvelisi de varmış ama ben çikolata, kakao aşkımdan vazgeçemediğimden hep kakaolu yedim J


Akşam yemeğim kıymalı sebze yemeği idi bu hafta.  Her akşam 8 yemek kaşığı yiyebiliyordum ki bu da dolu dolu bir tabağa denk geldi aşağı yukarı.  Yapılışı da oldukça basit ve bir tencere yaptığımız 4 gün yetiyordu.  1 kg sebze ile kıymamızı 2 yk. Yağ ile pişiriyoruz. Sonra da afiyetle yiyoruzJ Yanında yoğurt ve 1 dilim ekmek ile tükettim. 

Gece öğünüm ise 1 yoğurt ile 100 gr. Çilek idi.  Yine güne lezzetli bir kapanış J

Gecikmeler ve fotoğraflar için tekrar özür diliyorum L


Sorularınız, tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz için yorumlara bakıyor olacağım.  Sevgiler   

2 yorum: