19 Mayıs 2015 Salı

Merhaba :)

Merhabalar herkese,


Bu hafta liste yazıma durumumu anlatan bir resimle başlamak istiyorum. İngilizce bilmeyenleriniz var ise dilimin döndüğünce çevireyim.  Diyor ki eğer hayatınızda hiç iniş ve çıkış olmuyor ise ölüsünüz demektir.  Güzel bir söz olduğunu düşünüyorum hem de durumuma da uygun. Kilo verme serüveni ne yazık ki hep eksilerle gitmiyor.  Ben de geçen hafta +200 gram gördüm tartıda.  Hemen moral bozacak, bir depresif hallere girecek yer arayan bendenize bundan güzel fırsat mı olur? İşte dedim kitlendi kilo verme, aferin bana.  Ünvanları diyetisyen olsa da yan meslek olarak psikologluk yaptıklarına emin olduğum Formeo ailesi tabii yine pozitif yaklaştılar bu duruma.  "Bak ama kas ağırlığın artmış, 200 gram da yağdan gitmiş" dediler.  İşte bu +200'ün üstüne gelen yeni listemi göreceksiniz bu postta. 

Sabah kahvaltım yine klasik yumurtalı, peynirli, yeşillik, domatesli kahvaltı.  Klasik diyorum ama iddia ediyorum böyle bir doymak yok :))


Ara öğünümde probiyotikli yoğurdum var.  Dosdoyurucu kahvaltının üstüne hafif bir ara öğün kurtarıcı oluyor. 


Öğle yemeğim pratik ama çook lezzetli dürüm.  Mutfakta vakit geçirmeyi sevsem de böyle kolay hazırlanabilen bir öğünün rahatlığına da bayılıyorum
.

Keyif öğünümde bu hafta 3 farklı yiyecek tükettim.  Bir tanesi Kinoa cipsiydi ki o kadar lezzetliydi ki fotoğrafını çekmeyi unutmuşum yemekten :)) Kesinlikle denemelisiniz harika bir lezzetti! Diğeri şekersiz tadelle idi, onu biliyorsunuz zaten.  Son alternatifim de 100 gram taze meyve ile 10 ader bademdi.  Hazır yaz meyveleri de çıkmaya başlamışken bol çeşitli bir öğün seçeneği oluyor meyve. 


Saat 5 ara öğünümde 1 paket light süt ile 200 gr taze meyvem vardı.  Bu 200 gram taze meyve eğer karpuz yemeyi seçerseniz mucizevi bir şekilde 400 grama çıkıyor.  Hokus pokus!!! :)))


Akşam ise ev köftesi, tavuk ve balık seçeneklerim vardı, yanında sebze sote, yoğurt ve 1 dilim ekmek ile dolu dolu ve baya bir doyurucu bir öğündü.


Bu listede gece 9 öğününü istemedim çünkü çok ağır geliyordu 1 hafta ara verdik biz de. 

İşte bu hafta da böyle. 
Bu haftalık liste yazıları biraz monotonlaştı gibi sanki, sizler ne düşünüyorsunuz? Değişiklik ister misiniz yoksa memnun musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder